خط مشی و سیاست ها

قبل از استفاده و شروع ثبت نام، لطفا شرائط و مقررات استفاده از سایت و سیاست های ما را در حفظ حریم شخصی مطالعه نموده و در صورت موافقت، نسبت به استفاده از سایت و ثبت نام اقدام نمایید. شروع استفاده از سایت به منزله پذیرش مفاد این مقررات بوده و از نظر قانونی شما متعهد به رعایت آن خواهید بود.

شرائط و مقررات استفاده از ساینیتو

استفاده شما از این سایت به منزله قبول کلیه شرایط مندرج در این سند می باشد. منظور از این "سایت" در این مستند سایت ساینیتو با آدرس scinito.com می باشد. منظور از شرکت در این متن، شرکت مهندسی فرآیدا به عنوان پدیدآورنده سایت می باشد.

محتویات سایت در هر زمانی قابل تغییر است و با توجه به ضرورت ها و به منظور بهبود شرائط استفاده و تکمیل شرکت می تواند، اقدام به، بروزرسانی و یا تغییر در محتوای صفحات سایت بنماید.

١ - محتویات و سرویس های سایت، تنها برای استفاده شخصی و غیر تجاری شما عرضه شده است. هر گونه استفاده، بدون هماهنگی و اخذ مجوز قابل پیگرد بوده و هیچ فردی به هیچ عنوان مجاز به استفاده از اطلاعات سایت برای فروش، تولید مجدد یا ایجاد ترافیک در سایر وب سایت ها نمی باشد. در صورت تمایل به استفاده از سرویس ها و محتویات وب سایت به عنوان فروش و یا تولید مجدد لازم است از قبل هماهنگی لازم صورت گرفته و با ما تماس بگیرید. استفاده از محتویات سایت و معرفی آن به منظور استفاده دیگران و ترویج و تبلیغ آن مشروط به اینکه منافع تجاری مد نظر نباشد با ذکر منبع و آدرس سایت بلامانع است.

٢ - اطلاعات و محتوی موجود در سایت از منابع معتبر و مرتبط و با رعایت مقررات و توجه به حقوق مولف جمع آوری و در سایت برای استفاده شما در اختیار قرار گرفته است. ممکن است اطلاعات، نرم افزار، سرویس های موجود یا ارائه شده در سایت با توجه به ماهیت نرم افزار در مواردی غیر دقیق یا دارای اشکالات جزئی باشد. شرکت به طور مداوم اطلاعات و محتویات وب سایت را کنترل و بروز خواهد نمود.

٣ – استفاده کنندگان لازم است در هنگام ثبت نام، اطلاعات مورد نیاز را به طور صحیح، دقیق و کامل تکمیل و در اختیار شرکت قرار دهند درصورت نقص اطلاعات امکان بروز اشکال در سرویس ها وجود داشته و مسئولیت آن با استفاده کننده خواهد بود.

٤ – استفاده از سایت برای دسترسی به سرویس ها فراهم شده و لازم است شما به عنوان استفاده کننده صرفا از آن در جهت اهداف و مقاصد تعریف شده استفاده نمایید. استفاده از سایت به گونه‌ ای که باعث بروز مشکل، از کار انداختن،... سایت شود مجاز نبوده و از طرف شرکت قابل پیگیری حقوقی خواهد بود.

٥ - سایت می‌ تواند دارای لینک به سایر وب سایت ها باشد که در این صورت شرکت مسئولیتی در قبال این وب سایتها نداشته و لازم است استفاده کننده باتوجه به شرائط و مقررات استفاده از این سایت‌ ها از آنها استفاده نماید.

٦ – سایت مسئولیتی در قبال مشکلات ناشی از قطع و یا سرعت اینترنت، مشکلات کاربری، خرابی تجهیزات شما و یا آلودگی آن به ویروس نداشته و مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد سایت ناشی از این موارد بر عهده استفاده کننده خواهد بود.

٧ – شرکت سهولت چگونگی استفاده، دقت اطلاعات، تضمین عملکرد نرم افزار و سرویس‌ های سایت را بدون قید و یا تضمین، «آنگونه که هست» ارائه می‌ کند. شرکت تحت هیچ شرایطی مسئولیت‌ های ناشی از ناتوانی استفاده کننده از سایت و یا ابراز اینکه در مورد سرویس و محصولات اطلاعی نداشته است را برعهده نخواهد گرفت.

٨ - این مستند به عنوان یک توافق‌ نامه با توجه به مقررات و قوانین کشوری مقرر گشته و به معنای اعلام موافقت استفاده کننده با شرایط استفاده از سایت می‌ باشد.

٩ - سایت می‌ تواند دارای سرویس‌ هایی شبکه‌ ای از جمله امکان چت، تابلوی اعلانات، تالار گفتگو، گروه خبری، شبکه دوستان و سایر سرویس‌ هایی باشد که امکان ارتباط استفاده کنندگان را تسهیل می نماید. استفاده کننده متعهد می‌ باشد که از این سرویس‌ ها صرفا برای دریافت و ارسال پیام‌ های مرتبط با موضوع سایت استفاده نموده و مقررات عمومی استفاده از این امکانات را با توجه به شئونات و ضوابط شبکه‌ های اجتماعی رعایت نماید. مسئولیت‌ های ناشی از بی‌ توجهی به این موضوع با استفاده کننده بوده و شرکت در صورت بروز مشکلات ناشی از عدم رعایت این مقررات می‌ تواند نسبت به قطع سرویس به طور یک جانبه اقدام و برای پیگیری‌ های لازم اقدام قانونی نماید.

١٠ – حقوق شرکت جهت کنترل سرویس‌ های مبتنی بر تعاملات جمعی در سایت محفوظ بوده و شرکت می‌ تواند با امکانات و ابزارهای لازم ضمن کنترل محتویات ارسال و دریافت شده، در صورتیکه مقررات مربوط به استفاده از این سرویس‌ ها رعایت نشود ضمن بازدارندگی، اقدامات لازم از جمله قطع سرویس و پیگیری‌ های قانونی را دنبال نماید.

١١ – با توجه به ماهیت محصول و نوع سرویس و خدمات، شرکت می‌ تواند و لازم است تغییراتی را در محتوی و شکل سایت در هر زمان اعمال نماید. آنچه در سایت درج و به استفاده‌ کنندگان ارائه می‌ گردد در حقیقت همانست که به عنوان محصول و سرویس شرکت معرفی شده است. اعمال تغییرات اساسی در محصول و یا سایت و توسعه آن به عنوان یک ویرایش و نسخه جدید در برنامه ریزی های قابل ارائه به استفاده‌ کنندگان از قبل پیش‌ بینی و اطلاع رسانی می گردد.

۱۲ – استفاده‌ کننده مجاز کسی است که مراحل ثبت نام را تکمیل نموده و با دریافت حساب کاربری امکان استفاده از سایت را داشته باشد. استفاده‌ کننده نمی‌ تواند حساب کاربری خود را در اختیار دیگری قرارداده و خلاف مقررات از آن استفاده نماید. در صورت بروز تخلف، حقوق شرکت برای مسدود کردن حساب کاربری و پیگیری احتمالی قانونی محفوظ است.

۱۳ - حساب کاربری استفاده‌ کننده در مدت زمان مجاز و مورد توافق معتبر بوده و پس از اتمام دوره اعتبار و در صورت عدم تمدید به طور یک جانبه توسط شرکت مسدود می‌ شود.

اکشن باتن