سیاست حفظ حریم شخصی کاربران

شرکت متعهد می‌ باشد اطلاعات شخصی استفاده‌ کنندگان را صرفا در رابطه با محصول مورد‌ نظر و سرویس‌ های تعریف شده به کارگرفته، اطلاعات استفاده کننده را محرمانه تلقی نموده و از افشاء اطلاعات استفاده کننده به سایر افراد و یا دستگاه‌ ها مگر با مجوزهای رسمی و قانونی خودداری نماید.

شرکت به منظور رعایت حریم شخصی استفاده کنندگان از ابزارهای فنی مورد اطمینان استفاده نموده و امکانات لازم را برای حفاظت از این اطلاعات فراهم می‌ آورد.

به منظور بهبود و ارتقاء سرویس ها، شرکت برخی اطلاعاتی که به طور متعارف از طریق شبکه اینترنت قابل دسترس می باشد نظیر آدرس IP ، نام مرورگر، مدت زمان دسترسی به سایت ... را جمع آوری و مورد پردازش قرار می دهد. این اطلاعات به منظور بررسی های آماری و بهبود سرویس ها کاربرد دارد.

شرکت به منظور ارتباط، نظر سنجی و اطلاع رسانی از برخی اطلاعات استفاده کنندگان از جمله ایمیل آدرس و یا شماره تلفن آنان استفاده می نماید. این استفاده غیر تجاری و هدف آن ارائه مناسب تر سرویس ها و بهبود ارتباطات با استفاده کنندگان می باشد.

شرکت با توجه به قابلیت های سرویس های مبتنی بر وب،امکان ردیابی مشاهدات بازدید کنندگان و استفاده کنندگان را به منظور بررسی اطلاعات و بهبود دسترسی ها و عملکرد بهتر سایت را برای خود محفوظ و از آن استفاده می نماید.

استفاده از cookie به منظور فراهم کردن امکان ویژه برای سرعت بخشی و صرفه جویی در وقت در سایت شرکت پیش بینی شده است. این سرویس کمک می نماید تا شما شخصی سازی استفاده از وب سایت و بهبود سرویس ها را انجام داده و در زمان مراجعه مجدد و بازدید های بعدی از وارد کردن اطلاعات تکراری خودداری شود. در هر حالت شما می توانید در صورت تشخیص دریافت cookie را غیر فعال کنید.

ارتباط ما با شما از طریق سایت و با آدرس Scinito.com خواهد بود. شرکت در تماس ایمیلی با شما فقط از آدرس های رسمی خود که درسایت معرفی شده است، استفاده می نماید.

اکشن باتن